Sunday 3 July 2011

Penat sangattttt

Kebelakangan ni aku cam cepat penat jer....
kekadang sakit2 badan, moody..nk piyed kot?? huhhhh tapi xpon....?
Minggu ni cam xde mood nk blik kampung (slalunya xcited gak)
tapi kali ni bile abg hint2 pon aku cam malas nk respon..
ntahhhhh rasa2 cam nk dok rehat2, lepak2 n santai2  kat umah..
it doesn`t mean yg klw balik kmpg x rehat2 
(syukur sgt dpt parents in low yg sgt2 sporting :-) muahhhh2! )
cuma klw kat umah sini ade adik2 yg bleh tgk2kan iman...
kat kmpg aku kena jaga iman 24hours wlaupun dgnbantuan abang..
tapi abang lebih menunjukkan reaksi nak balik kmpg jgak...
so xmo gaduh2 kemas2 brg iman then balik....
on dway balik kmpg aku bleh terlelap..baikk pnye lelap
nasib baik iman x terjatuh dari riba :-P
yg kelakarnye Iman bleh dekatkan muka die ngn aku n sengehhhh jer.. hehehee
mlm tu pas mandi, iman tido...dan aku pon ambil 
kesempatan utk rehat2kan bdn..
pas mandi aku baring2 n golek2 sblh iman...x sedar dh maghrib - terlelap!!
abang kejutkan....rasa lemah n sakit2 bdn..... ????
kenapa??? kenapa???
Tapi bile Iman bangun n sengehhhh..... hilang penat mama! :-))

No comments:

Post a Comment